NAJWAŻNIEJSZE CECHY
TRAKCJA
Bardzo wysoki poziom trakcji
- Bardzo duży ślad to lepsza trakcja przenoszona na podłoże. W porównaniu do swoich konkurentów, opony Bridgestone VT-TRACTOR mają do 26% więcej powierzchni styku klocków bieżnika z ziemią niż opony obecnych liderów rynku.
- Szybsza praca - dzięki oponom VT-TRACTOR możesz pokonać prawie 1 ha więcej w ciągu jednego dnia przy użyciu tego samego sprzętu niż w przypadku opon głównych konkurentów na rynku*.

- Konstrukcja klocka „Involute” zwiększa trakcję i ogranicza uszkodzenia gleby po kontakcie z klockiem bieżnika.
* Na podstawie testów przeprowadzonych przez firmę Bridgestone w Bernburgu (Saksonia-Anhalt, Niemcy) w marcu 2014 roku na oponach w rozmiarach IF 600/70R30 i IF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1 bar) oraz VF 600/70R30 i VF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1 i 0,8 bar) z wykorzystaniem technologii obrazowania ciśnienia XSENSORTM.
CIŚNIENIE
Praca przy ciśnieniu zredukowanym do 1,2 bara - Zakres ciśnienia: od 1,2 do 2,4 bara.
- Profil stopki S-LINE oferuje lepsze właściwości dynamiczne przy zmniejszonym ciśnieniu. Gwarantuje trwałość w ekstremalnych warunkach: duże ugięcie przy małym ciśnieniu w celu zmniejszenia zagęszczenia gruntu oraz przenoszenie dużych, zmiennych obciążeń.
OCHRONA GLEBY
Maksymalna ochrona gleby
- Skraca czas potrzebny na regenerację gleby. W porównaniu do swoich konkurentów, opony Bridgestone VT-TRACTOR do 26% więcej powierzchni styku klocków bieżnika z ziemią niż opony obecnych liderów rynku*.
- Zmniejszone zagęszczenie gleby: Dzięki technologii VF, pracujesz z mniejszym ciśnieniem, co zmniejsza zagęszczenie gleby i zapewnia lepsze plony.
* Na podstawie testów przeprowadzonych przez firmę Bridgestone w Bernburgu (Saksonia-Anhalt, Niemcy) w marcu 2014 roku na oponach w rozmiarach IF 600/70R30 i IF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1 bar) oraz VF 600/70R30 i VF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1 i 0,8 bar) z wykorzystaniem technologii obrazowania ciśnienia XSENSORTM.
NOŚNOŚĆ
Bardzo duża nośność
- Na drodze: przewożenie cięższych ładunków, co oznacza mniejszą liczbę cykli transportu drogowego. Przy tej samej prędkości i ciśnieniu zyskujesz do 40% większą nośność niż w przypadku standardowej opony.
OBNIŻENIE KOSZTÓW OPERACYJNYCH
Zwiększona produktywność
Opony VT-TRACTOR obniżają koszty eksploatacji:
- Oszczędność paliwa i większa wydajność na drodze: do 36 litrów na 50 hektarów*.
- Oszczędność czasu na polu: opony VT-TRACTOR pozwalają pokonać prawie 1 ha więcej w ciągu jednego dnia przy użyciu tego samego sprzętu niż w przypadku opon głównych konkurentów na rynku*.
- Oszczędność czasu na drodze: ta opona może przewozić ładunek do 40% cięższy niż opona standardowa. Zalety: mniejsza liczba cykli transportu drogowego oraz niższe koszty.
* Na podstawie testów przeprowadzonych przez firmę Bridgestone w Bernburgu (Saksonia-Anhalt, Niemcy) w marcu 2014 roku na oponach w rozmiarach IF 600/70R30 i IF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1 bar) oraz VF 600/70R30 i VF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1 i 0,8 bar) z wykorzystaniem technologii obrazowania ciśnienia XSENSORTM.
SAMOOCZYSZCZANIE
Ulepszony wzór bieżnika z asymetrycznymi klockami.
KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO JAZDY
Doskonałe prowadzenie na drodze i zwiększony komfort jazdy
- Elastyczne ściany boczne: ipochłaniają więcej drgań, zapewniając płynniejszą jazdę.
- Długie, zachodzące na siebie klocki bieżnika: nowa konstrukcja bieżnika zapewnia bardziej komfortową jazdę.
- Wzmocniony karkas: do przenoszenia dużych obciążeń przy zmniejszonym ciśnieniu.
ZUŻYCIE
Wyjątkowa trwałość, nawet w ekstremalnych warunkach
- Niezwykle wytrzymała osnowa: wzmocniona struktura zwiększająca nośność i ekskluzywny profil stopki S-LINE zabezpieczający połączenie opony z felgą.
- Zawierają składniki odporne na zużycie: przede wszystkim oleje roślinne, zastępujące niektóre oleje ropopochodne.
DPORNOŚĆ NA USZKODZENIA
Bardzo wysoka odporność
- Wzmocniona konstrukcja karkasu zapewniająca doskonałą wytrzymałość.
ZUŻYCIE PALIWA
Pomaga zmniejszyć zużycie paliwa poprzez przenoszenie większej mocy na podłoże. Oszczędność paliwa i większa wydajność na drodze do 36 litrów na 50 hektarów*.
* Na podstawie testów przeprowadzonych przez firmę Bridgestone w Bernburgu (Saksonia-Anhalt, Niemcy) w marcu 2014 roku na oponach w rozmiarach IF 600/70R30 i IF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1 bar) oraz VF 600/70R30 i VF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1 i 0,8 bar) z wykorzystaniem technologii obrazowania ciśnienia XSENSORTM.
ZWROT Z INWESTYCJI
Optymalny wybór
Opcja NRO pozwala na zamontowanie opony na węższej feldze bez ryzyka poślizgu opony na feldze.
- Bez NRO: konieczna jest wymiana obręczy na taki sam rozmiar.
- Z NRO: możesz zachować istniejącą obręcz i zmodernizować ją do wyższej technologii.
STABILNOŚĆ
Optymalna stabilność nawet w ekstremalnych warunkach
GAMA PRODUKTÓW
RODZAJ KONSTRUKCJI
Radialna
TECHNOLOGIE
Technologia VF (Very High Flexion)
Opcja obręczy NRO
WYKAZ WYMIARÓW
Rozmiar opon: 28 - Rozmiar kół: od 28 do 42 cali
ROZMIAR OBRĘCZY | WYMIAR | INDEKS NOŚNOŚCI / PRĘDKOŚCI |
---|---|---|
28 | VF 480/65 R28 NRO | 148D - 145E |
VF 540/65 R28 NRO | 154D - 151E | |
VF 600/65 R28 NRO | 159D - 156E | |
VF 600/70 R28 NRO | 164D - 160E | |
30 | VF 540/65 R30 NRO | 155D - 152E |
VF 600/70 R30 NRO | 165D - 161E | |
VF 620/75 R30 | 169D - 166E | |
VF 710/55 R30 NRO | 165D - 161E | |
VF 710/60 R30 NRO | 167D - 164E | |
34 | VF 540/65 R34 NRO | 157D - 154E |
VF 600/65 R34 NRO | 163D - 159E | |
VF 600/70 R34 NRO | 167D - 164E | |
VF 650/60 R34 NRO | 165D - 162E | |
VF 650/65 R34 NRO | 167D - 164E | |
VF 710/60 R34 NRO | 169D - 166E | |
38 | VF 600/65 R38 NRO | 164D - 160E |
VF 650/65 R38 NRO | 169D - 166E | |
VF 650/75 R38 NRO | 175D - 172E | |
VF 650/85 R38 | 179D - 176E | |
VF 710/70 R38 | 178D - 175E | |
VF 800/70 R38 | 184D - 181E | |
VF 900/60 R38 NRO | 183D - 180E | |
42 | VF 620/70 R42 | 172D - 169E |
VF 650/65 R42 NRO | 170D - 167E | |
VF 710/70 R42 | 179D - 176E | |
VF 710/75 R42 | 181D - 178E | |
VF 900/50 R42 NRO | 180D - 177E | |
VF 900/60 R42 NRO | 185D - 182E |