Opona Bridgestone VT-Tractor

Opona VT-Tractor

Większa powierzchnia śladu zapewnia wyższą wydajność

NAJWAŻNIEJSZE CECHY

TRAKCJA

Bardzo wysoki poziom trakcji

  • Bardzo duży ślad to lepsza trakcja przenoszona na podłoże. W porównaniu do swoich konkurentów, opony Bridgestone VT-TRACTOR mają do 26% więcej powierzchni styku klocków bieżnika z ziemią niż opony obecnych liderów rynku.
  • Szybsza praca - dzięki oponom VT-TRACTOR możesz pokonać prawie 1 ha więcej w ciągu jednego dnia przy użyciu tego samego sprzętu niż w przypadku opon głównych konkurentów na rynku*.
VF VT-Tractor wyjątkowa trakcja = szybsza praca
  • Konstrukcja klocka „Involute” zwiększa trakcję i ogranicza uszkodzenia gleby po kontakcie z klockiem bieżnika.

* Na podstawie testów przeprowadzonych przez firmę Bridgestone w Bernburgu (Saksonia-Anhalt, Niemcy) w marcu 2014 roku na oponach w rozmiarach IF 600/70R30 i IF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1 bar) oraz VF 600/70R30 i VF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1 i 0,8 bar) z wykorzystaniem technologii obrazowania ciśnienia XSENSORTM.

CIŚNIENIE

Praca przy ciśnieniu zredukowanym do 1,2 bara - Zakres ciśnienia: od 1,2 do 2,4 bara.

  • Profil stopki S-LINE oferuje lepsze właściwości dynamiczne przy zmniejszonym ciśnieniu. Gwarantuje trwałość w ekstremalnych warunkach: duże ugięcie przy małym ciśnieniu w celu zmniejszenia zagęszczenia gruntu oraz przenoszenie dużych, zmiennych obciążeń.

OCHRONA GLEBY

Maksymalna ochrona gleby

  • Skraca czas potrzebny na regenerację gleby. W porównaniu do swoich konkurentów, opony Bridgestone VT-TRACTOR do 26% więcej powierzchni styku klocków bieżnika z ziemią niż opony obecnych liderów rynku*.
  • Zmniejszone zagęszczenie gleby: Dzięki technologii VF, pracujesz z mniejszym ciśnieniem, co zmniejsza zagęszczenie gleby i zapewnia lepsze plony.

* Na podstawie testów przeprowadzonych przez firmę Bridgestone w Bernburgu (Saksonia-Anhalt, Niemcy) w marcu 2014 roku na oponach w rozmiarach IF 600/70R30 i IF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1 bar) oraz VF 600/70R30 i VF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1 i 0,8 bar) z wykorzystaniem technologii obrazowania ciśnienia XSENSORTM.

NOŚNOŚĆ

Bardzo duża nośność

  • Na drodze: przewożenie cięższych ładunków, co oznacza mniejszą liczbę cykli transportu drogowego. Przy tej samej prędkości i ciśnieniu zyskujesz do 40% większą nośność niż w przypadku standardowej opony.

OBNIŻENIE KOSZTÓW OPERACYJNYCH

Zwiększona produktywność

Opony VT-TRACTOR obniżają koszty eksploatacji:

  • Oszczędność paliwa i większa wydajność na drodze: do 36 litrów na 50 hektarów*.
  • Oszczędność czasu na polu: opony VT-TRACTOR pozwalają pokonać prawie 1 ha więcej w ciągu jednego dnia przy użyciu tego samego sprzętu niż w przypadku opon głównych konkurentów na rynku*.
  • Oszczędność czasu na drodze: ta opona może przewozić ładunek do 40% cięższy niż opona standardowa. Zalety: mniejsza liczba cykli transportu drogowego oraz niższe koszty.

* Na podstawie testów przeprowadzonych przez firmę Bridgestone w Bernburgu (Saksonia-Anhalt, Niemcy) w marcu 2014 roku na oponach w rozmiarach IF 600/70R30 i IF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1 bar) oraz VF 600/70R30 i VF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1 i 0,8 bar) z wykorzystaniem technologii obrazowania ciśnienia XSENSORTM.

SAMOOCZYSZCZANIE

Ulepszony wzór bieżnika z asymetrycznymi klockami.

KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO JAZDY

Doskonałe prowadzenie na drodze i zwiększony komfort jazdy

  • Elastyczne ściany boczne: ipochłaniają więcej drgań, zapewniając płynniejszą jazdę.
  • Długie, zachodzące na siebie klocki bieżnika: nowa konstrukcja bieżnika zapewnia bardziej komfortową jazdę.
  • Wzmocniony karkas: do przenoszenia dużych obciążeń przy zmniejszonym ciśnieniu.

ZUŻYCIE

Wyjątkowa trwałość, nawet w ekstremalnych warunkach

  • Niezwykle wytrzymała osnowa: wzmocniona struktura zwiększająca nośność i ekskluzywny profil stopki S-LINE zabezpieczający połączenie opony z felgą.
  • Zawierają składniki odporne na zużycie: przede wszystkim oleje roślinne, zastępujące niektóre oleje ropopochodne.

DPORNOŚĆ NA USZKODZENIA

Bardzo wysoka odporność

  • Wzmocniona konstrukcja karkasu zapewniająca doskonałą wytrzymałość.

ZUŻYCIE PALIWA

Pomaga zmniejszyć zużycie paliwa poprzez przenoszenie większej mocy na podłoże. Oszczędność paliwa i większa wydajność na drodze do 36 litrów na 50 hektarów*.

* Na podstawie testów przeprowadzonych przez firmę Bridgestone w Bernburgu (Saksonia-Anhalt, Niemcy) w marcu 2014 roku na oponach w rozmiarach IF 600/70R30 i IF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1,2 i 1 bar) oraz VF 600/70R30 i VF 710/70R42 (przy ciśnieniu 1 i 0,8 bar) z wykorzystaniem technologii obrazowania ciśnienia XSENSORTM.

ZWROT Z INWESTYCJI

Optymalny wybór

Opcja NRO pozwala na zamontowanie opony na węższej feldze bez ryzyka poślizgu opony na feldze.

  • Bez NRO: konieczna jest wymiana obręczy na taki sam rozmiar.
  • Z NRO: możesz zachować istniejącą obręcz i zmodernizować ją do wyższej technologii.

STABILNOŚĆ

Optymalna stabilność nawet w ekstremalnych warunkach

GAMA PRODUKTÓW

RODZAJ KONSTRUKCJI

Radialna

TECHNOLOGIE

Technologia VF (Very High Flexion)

Opcja obręczy NRO

WYKAZ WYMIARÓW

Rozmiar opon: 28 - Rozmiar kół: od 28 do 42 cali

ROZMIAR OBRĘCZY WYMIAR INDEKS NOŚNOŚCI / PRĘDKOŚCI
28 VF 480/65 R28 NRO 148D - 145E
VF 540/65 R28 NRO 154D - 151E
VF 600/65 R28 NRO 159D - 156E
VF 600/70 R28 NRO 164D - 160E
30 VF 540/65 R30 NRO 155D - 152E
VF 600/70 R30 NRO 165D - 161E
VF 620/75 R30 169D - 166E
VF 710/55 R30 NRO 165D - 161E
VF 710/60 R30 NRO 167D - 164E
34 VF 540/65 R34 NRO 157D - 154E
VF 600/65 R34 NRO 163D - 159E
VF 600/70 R34 NRO 167D - 164E
VF 650/60 R34 NRO 165D - 162E
VF 650/65 R34 NRO 167D - 164E
VF 710/60 R34 NRO 169D - 166E
38 VF 600/65 R38 NRO 164D - 160E
VF 650/65 R38 NRO 169D - 166E
VF 650/75 R38 NRO 175D - 172E
VF 650/85 R38 179D - 176E
VF 710/70 R38 178D - 175E
VF 800/70 R38 184D - 181E
VF 900/60 R38 NRO 183D - 180E
42 VF 620/70 R42 172D - 169E
VF 650/65 R42 NRO 170D - 167E
VF 710/70 R42 179D - 176E
VF 710/75 R42 181D - 178E
VF 900/50 R42 NRO 180D - 177E
VF 900/60 R42 NRO 185D - 182E

 

Informacje zawarte w niniejszym dokumencie mają wyłącznie orientacyjny charakter. Dołożyliśmy wszelkich starań przy jego sporządzaniu, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje błędów, jakie mogą pojawić się w tekście. Po dacie publikacji dokumentu jakiekolwiek zawarte w nim informacje mogą ulec zmianie bez uprzedzenia.

KLASA
  • Premium - Najwyższa klasa
TYP MASZYNY
  • Ciągnik o dużej mocy
ZASTOSOWANIE
  • Pola uprawne